cornman from MARS.

public enemy x minor threat Pictures, Images and Photos

Friss topikok

  • neverlivetosee: @Flan: google a barátod (2010.12.13. 20:57) tumblr
  • falsestuff: mi, smárolt a kutyájával? előtted?? (2010.11.19. 19:47) youtube holtpont
  • stereomackó: wow, király lenne. előre is köszi!!! (2010.11.18. 09:50) egyeztessük óráinkat
  • neverlivetosee: www.youtube.com/watch?v=6XT7Fk_KK74&feature=related ezt felvette a Dance Or Die!!! egyébként egy k... (2010.11.12. 19:01) örülök hogy MCA felépült
  • neverlivetosee: jobb helyre nem tudtam belinkelni, de mikor fogunk mi ilyen csajokkal lógni?www.indavideo.hu/video... (2010.10.23. 19:22) she-wolf

HTML

már megint

2010.11.26. 12:38 | VulcanDeathGrip | Szólj hozzá!

álmomban valami kegyvesztett hivatali reakciós voltam egy cyberpunk világban. üldöztek. falhoz passzírozott valami csaj a cég aulájában, a csokiautomata mellett. tökre hideg volt az arca, nem engedett el, aztán súgott valamit, vagy legalábbis próbált, de én elkezdtem nagyon durván futni. menet közben  találkoztam egy gyerekkori lányismerősömmel, aki valami 17. századi ázsiai előkelőségnek volt beöltözve 2 fős kísérettel. belém karolt és próbált lecsillapítani, hogy majd "ő megoldja, mert vannak összeköttetései" de én csak azt hajtogattam hogy "mennem kell, összeszedni dolgokat". kiszabadultam a karjából, futottam tovább. aztán elkezdtem robbantgatni, és zöld lángban égett az egész város.

basszameg, ez most így tényleg kicsit sok volt. mintha egy percet sem aludtam volna. mindenesetre megnézem este a  Szárnyas Fejvadászt.

A bejegyzés trackback címe:

https://cornmanfrommars.blog.hu/api/trackback/id/tr592474564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása