cornman from MARS.

public enemy x minor threat Pictures, Images and Photos

Friss topikok

  • neverlivetosee: @Flan: google a barátod (2010.12.13. 20:57) tumblr
  • falsestuff: mi, smárolt a kutyájával? előtted?? (2010.11.19. 19:47) youtube holtpont
  • stereomackó: wow, király lenne. előre is köszi!!! (2010.11.18. 09:50) egyeztessük óráinkat
  • neverlivetosee: www.youtube.com/watch?v=6XT7Fk_KK74&feature=related ezt felvette a Dance Or Die!!! egyébként egy k... (2010.11.12. 19:01) örülök hogy MCA felépült
  • neverlivetosee: jobb helyre nem tudtam belinkelni, de mikor fogunk mi ilyen csajokkal lógni?www.indavideo.hu/video... (2010.10.23. 19:22) she-wolf

HTML

Jótékonysági buli, Tűzraktér.

2010.07.10. 15:48 | VulcanDeathGrip | Szólj hozzá!

Nemtudom, valószínűleg kaptam egykis napszúrást Siófokon. Nem voltam/vagyok a toppon, szóval kb. elszórt darabokból kell összeraknom igazábol mit is gondolok a tegnapról.

Wasted Struggle - Pont egy fél fokkal volt rosszabb az egész mint mikor legutóbb Siófokon láttam őket. Nem volt olyan koncentrált a dolog, de ez könnyen magyarázható a kicsit halk gitárral, meg a levegős közönségen. Még mindig nem az én zeném, de behorpasztotta a fejemet rendesen. A Venom-os ujj nélküli pólóért meg tisztelet.

Fuseism - emlékezetből játszottam, egy hangot sem halottam a gitárból. Gyenge Közepes.

Crippled Fox  -  csííípem őket, viszont kurvaszar hogy eddig mikor láttam a Fox-ot mindig aludt a közönség - köztük ugye én is -. Persze ez nem rajtuk múlik. Vicc visszagondolni 2002-2003-ra. A csepeli Woodoo-ba nulla szar kannáspunk koncerteken olyan tánc ment, amit ma sajnos egyáltalán nem látni. Utáltam az egészet mint a szart, de ezt a részét azért visszasírom. Akkoriban mondjuk nem volt menő deszkával menni koncertre, nem úgy mint most CF-re. Viszont hiányolom a bandanás arcokat.

One Reason To Kiss - Profi munkát végeztek a srácok, szerintem az este folyamán az ő hangzásuk volt a legjobb. Tudták mit akarnak, és azt meg is csinálták - bár nekem az intro elég szürreális volt -, döngöltek keményen, technikailag is tökre rendben voltak. És igen, ő rájuk jöttek olyan arcok, amilyeneket nem sürün látok. Amatőr mosherek, karatéztek -nemgáz a mozgás, de érted... - mortal kombat-core, meg menő pentagrammos/fordított keresztes ruhakiegészítők. nemár...  A közönség nem, de a zenekar, meg a hozzáállás szimpatikus volt. Próbáltam pozitív szemmel nézni, mivel ez az este igazábol nem a pánkról szólt, ha nem a gesztusról - respect a szervezőknek -. Dallamosabb részeknél az Enter Shikari jutott eszembe, mivel a Nintendo blííp miatt ez az egyetlen nu school-osabb banda amit befogadok. Nem én vagyok a célközönség, ennyi.

Motivation -A legjobb cuccra, a Dark Days-re értem be. Matyi nagyon olasz volt, mint mindig, KisG meg jó dolgokat mond. Volt valami tánc, de ránézésre ezek halva született próbálkozások voltak. Mindenesetre Endrét melettem kipécézték maguknak, és beborították vagy 3szor. Nemvolt rossz , legközelebb remélem bulisabb lesz a hangulat, meg én sem leszek beteg.

Hazafele még toltunk egy falafelt meg kólát, majd az éjszakain egy olyan csávó mellett aludtam, akinek egy fantasy-bárd volt börtöntetoválva a nyakára. Lájkoltam.

· 1 trackback

Címkék: punk koncert motivation crippled fox one reason to kiss wasted struggle fuseism

A bejegyzés trackback címe:

https://cornmanfrommars.blog.hu/api/trackback/id/tr922142967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tűzraktér 2010.11.08. 13:16:13

Helyszín: 1061 Bp., Hegedű u. 3. Látogatás: 2009. szeptember 24. 18:00-22:10 > Ez az egyre szaporodó biciklis társadalom fundamentalista belső keménymagjának gyűjtőhelye. Tudjátok az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása